محاسبه‌گر تسهیلات

پیش نمایشی از مبلغ اقساط و سایر جزئیات تسهیلات داشته باشید

درباره طرح بلو بانک

چنانچه کارت اعتباری و یا تسهیلات فعال در بلو بانک دارید، میتوانید از طریق بلو بانک کیف پول خود را شارژ نمایید و از فروشگاه زیترو خرید کنید.

مبلغ تسهیلات15,000,000تومان
پانزده میلیون تومان
مدت زمان پرداخت
6 ماه
12 ماه
18 ماه
بانک بازپرداخت
بانک ملت
مبلغ هر قسط:0تومان
هزینه خدمات و زیرساخت :0تومان
ضمانت مورد تایید:

سود سالانه:سود 0 % سالیانه بانکی0درصد
مبلغ بازپرداخت نهایی:0 تومان

توضیحات استفاده از اعتبار

برای استفاده از اعتبار زیترو طبق مراحل ذیل اقدام کنید

ورود به سایت زیترو

با همان شماره ثبت شده وارد سایت زیترو شوید

انتخاب محصول و افزودن به سبد کالا

در این مرحله محصول مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید

انتخاب گزینه”پرداخت اینترنتی پلتفرم مورد نظر”

در مرحله “نحوه پرداخت”، در بخش “شیوه پرداخت” گزینه “پرداخت اینترنتی پلتفرم مورد نظر” را انتخاب کنید

انتخاب دکمه “پرداخت نهایی”

در این مرحله و راستای ادامه پرداخت پیامک حاوی کد تایید برای شما ارسال میشود

سوالات متداول

ما در این قسمت به تمام سوالات شما پاسخ داده‌ایم، در صورتی که سوال شما در بین سوالات نبود با پشتیبانی ما تماس بگیرید

  • گرفتن تسهیلات بانک تجارت برای چه کسانی امکان‌پذیر است؟

    فراد بین ۱۸ تا ۷۰ سال در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانند با طی مسیر تخصیص اعتبار، این تسهیلات را دریافت کنند:۱- داشتن چک صیادی بنفش، ۲ - کسب امتیاز لازم در امکان‌سنجی

  • آیا می‌توانم با ورود به مراحل بعدی، اطلاعاتم را در مراحل قبل تغییر بدهم؟

    خیر؛ با تغییر وضعیت در مراحل ثبت‌نام، امکان بازگشت به وضعیت قبل و اصلاح اطلاعات وجود ندارد.

  • مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت نام حضوری چه‌قدر است؟

    مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام حضوری شامل- کارت ملی جدید- شناسنامه و یا کارت ملی قدیم با رسید درخواست کارت ملی جدید- چک صیادی به‌نام فرد متقاضی (برای کاربرانی که به جای سفته از روش چک استفاده می‌کنند.)هزینه ثبت‌نام در آخرین مرحله و در صورت‌فعال‌سازی کامل از شمادریافت می‌شود و مبلغ آن ۱۰۰ هزار تومان است

  • آیا می‌توانم بعد از ثبت نام، تعداد اقساط یا مبلغ وامم را تغییر بدهم؟

    خیر؛ مگر این که طرح فعلی خود را لغو و دوباره برای طرح جدید اقدام به ثبت‌نام کنید.

  • مواردی مانند تاریخ تولد و غیره را صحیح وارد کردم، اما در قسمت تکمیل اطلاعات با خطا مواجه می‌شوم، علت چیست؟

    اطلاعات ثبتی در این قسمت باید کاملا مطابق با اطلاعات کارت ملی شما باشد؛ اگر کاملا از صحت اطلاعات وارد کرده خود مطمئنید، خطایی که با آن مواجه شده‌اید را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

  • قبلا با شماره موبایل خودم اما با کد ملی شخص دیگری ثبت نام کردم؛ آیا می‌توانم کد ملی را تغییر دهم و دوباره ثبت‌نام کنم؟

    خیر؛ با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی عملیات استعلام اجرا می‌شود؛ بنابراین نمی‌توانید دوباره با همان شماره موبایل و کد ملی دیگری ثبت نام کنید. تنها روش پیش روی شما این است که با شماره موبایل دیگری که به نام کد ملی شماست دوباره اقدام کنید.

  • آیا برای دریافت اعتبار با تامین مالی بانک تجارت، باید حتما حساب بانکی تجارت داشته باشم؟

    خیر؛ در این شرایط بانک برای شما به‌صورت غیرحضوری حساب بانکی افتتاح خواهد کرد.

  • محاسبه امتیاز در امکان‌سنجی بر چه مبنایی است و چه عواملی در محاسبه آن تاثیرگذراند؟

    مبنای محاسبه امتیاز، سابقه مالی افراد در سیستم بانکی است و مواردی مثل اقساط پرداخت نشده در گذشته، اقساط باز، دیرکرد در پرداخت اقساط، نداشتن چک برگشتی و ... در امتیاز نهایی تاثیرگذراند. در مدل بانک تجارت صرفا به افراد با رتبه اعتباری ایرانیان A و B وام تعلق می‌گیرد.

  • اگر نتیجه امکان‌سنجی من مردود اعلام شود، چه اتفاقی میفتد؟ آیا باز هم می‌توانم برای ثبت‌نام اقدام کنم؟

    در صورتی که در فرایند امکان‌سنجی مردود شوید، با ارسال پیامک از طر‌ح‌های متناسب با امتیاز دریافتی‌خود مطلع می‌شوید.امکان تکرار در لحظه فرایند امکان‌سنجی برای هیچ کدام از کاربران وجود نداد؛ در صورت نیاز به امکان‌سنجی دوباره، باید با لغو فرایند از ابتدا مرحله امکان‌سنجی را آغاز کنید.اگر پیامکی برای پیشنهاد طرح‌های جایگزین برای شما ارسال نشود یعنی در زمان ثبت‌ درخواست شما، طرحی متناسب با امتیازتان وجود ندارد.طرح پیشنهادی که از آن مطلع می‌شوید، بالاترین مبلغی است که در حال حاضر می‌توانید دریافت کنید.

  • اگر نتیجه امکان‌سنجیم موفقیت‌آمیز نباشد، آیا می‌توانم بعد از رفع سوءاثر دوباره برای امکان‌سنجی اقدام کنم؟

    بله؛ در این شرایط می‌توانید با پرداخت اقساط معوق یا مشخص کردن وضعیت چک برگشتی، رفع سوء‌اثر کنید و با گذشت حداقل دو هفته از رفع سوء‌اثر دوباره برای ثبت‌نام اقدام کنید.

  • آیا می‌توانم برای چک از دگرضامنی استفاده کنم؟

    خیر؛ فرآیند تخصیص اعتبار بانک تجارت فقط به صورت خودضامنی است و چک ضمانت تنها باید به نام خود فرد متقاضی باشد.

  • تصویر چکم تایید شده است؛ چطور اصل چک را برای دیجی‌پی ارسال کنم؟

    اگر ساکن تهرانید:با هماهنگی قبلی همکاران ما در زمان و مکان از پیش تعیین شده با ارسال پیک، چک را از شما دریافت می‌کنند.می‌توانید با مراجعه به مراکز حضوری (پلاتین و نارمک و شرکت دیجی) چک را تحویل دهید.یا خودتان چک را با پست برای ما ارسال کنید.اما اگر ساکن شهری به‌غیر از تهران هستید، باید چک را به صندوق پستی ۱۹۳۹۵۳۱۹۹ پست کنید.

  • آیا می‌توانم چکی با تاریخ گذشته بارگذاری کنم؟

    خیر؛ تاریخ سررسید چک باید به تاریخ ۱۰ روز آینده باشد و امکان تغییر تاریخ وجود ندارد.

  • آیا می توانم چکم را حضوری به شرکت تحویل بدهم؟

    بله؛ در صورت لزوم و با هماهنگی با مرکز پشتیبانی چک را یا در مراکز حضوری در تهران (پلاتین - نارمک) و یا در شرایط اضطراری با مراجعه در ساعات و روزهای کاری به محل شرکت تحویل دهید.

  • چکم را چطور پر کنم؟

    راهنمایی برای پر کردن چک در سایت دیجی‌پی تهیه شده است؛ با مشاهده ویدیوی موجود در لینک می‌توانید به راحتی چک خود را به درستی پر کنید.

  • آیا چک فقط باید برای خود متقاضی اعتبار باشد؟

    برای دریافت وام با تامین مالی بانک تجارت، چک ضمانت فقط باید به نام خود متقاضی باشد.

  • اگر برای تحویل چک در محل (تهران) و زمان مشخص شده حاضر نباشم، چطور می‌توانم دوباره هماهنگی‌های لازم را انجام دهم؟

    در این شرایط با تماس مجدد شما و با ارسال لینک پیامکی از سمت ما، و فرم ثبت آدرس و زمان را تکمیل می‌کنید تا برای دریافت اصل چک با شما دوباره هماهنگی صورت بگیرد.

  • بعد از ارسال اصل چک، چقدر طول می‌کشد تا چک تایید شود؟

    در ارسال‌های پستی این زمان بستگی به عملکرد دفاتر پستی دارد که معمولا از ۱ تا ۱۰روز کاری زمان می‌برد و بعد از تحویل چک به صندوق پستی شرکت، نهایتا تا ۷۲ ساعت فیزیک چک تأئید می‌شود.

  • هزینه ساخت امضای دیجیتال و امکان سنجی چقدر است؟

    ساخت امضا و اجرا مرحله امکان‌سنجی برای متقاضیان هزینه‌ای ندارد.

  • هزینه صدور سفته الکتروینک چقدر است؟

    هزینه صدور سفته ۲۲۵۰۰ تومان است.

  • آیا می‌توانم با نسخه تحت وب اپلیکیشن امضای دیجیتالم را بسازم؟

    بله؛ این امکان وجود دارد.

  • آیا امضای ساخته شده تاریخ انقضا دارد؟

    بله؛ به دلایل امنیتی امضای دیجیتال تمام کاربران یک‌بار مصرف‌اند و بعد از یک ماه منقضی و از دسترس خارج خواهند شد.

  • آیا با پاک کردن اپلیکیشن دیجی‌پی برای امضای دیجیتالم مشکلی پیش می‌آید؟

    خیر؛ با نصب مجدد اپلیکیشن و ورود با شماره موبایل قبلی، به همه اطلاعات خود از جمله امضای دیجیتالتان دوباره دسترسی خواهید داشت.

  • آیا می‌توانم بعد از پرداخت هزینه خدمات و زیرساخت فرایند ثبت‌نام را لغو کنم؟

    خیر؛ به‌غیر از موارد خاص که کاربر مشکلات غیرقابل‌حلز مثل ارسال چک به نام شخص دیگر یا مشکل انسداد حساب داشته باشد، امکان لغو فرایند در این مرحله وجود ندارد.

  • آیا برای دریافت وام باید هزینه خدمات و زیرساخت پرداخت کنم؟

    بله؛ با توجه به طرح انتخابی، باید مبلغی به صورت نقدی در مرحله پرداخت هزینه خدمات و زیرساخت پرداخت کنید.

  • بعد از پرداخت هزینه خدمات و زیرساخت، چقدر زمان می‌برد تا کیف پولم فعال شود؟

    اگر مشکلی رخ ندهد، نهایتا بعد از ۴۸ ساعت کاری کیف پولتان فعال خواهد شد.

  • بعد از چه مدتی از امضای قرارداد باید هزینه خدمات و زیرساخت را پرداخت کنم؟

    بلافاصله بعد از امضای قرارداد، به مرحله پرداخت هزینه خدمات و زیرساخت می‌رسید.

  • آیا محدودیت کالایی در طرح تجارت وجود دارد؟

    خیر، تمامی کالاهای با دوام و مصرفی روزانه را می‌توان با این طرح خرید. لازم به ذکر است که در حال حاضر سرویس و خدماتی مانند اشتراک دیجی پلاس،کارت هدیه و بیمه را نمی‌توان با این طرح خریداری کرد.

  • حداقل مبلغ خرید با اعتبار طرح تجارت چقدر است؟

    حداقل مبلغ خرید شما در این طرح نباید کمتر از ۲۵۰۰۰ تومان باشد.

  • آیا می‌توانم بیشتر از مبلغ اعتبارم خرید کنم؟

    بله، در صورتی که میزان خریدتان بیشتر از اعتبارتان باشد، مابه‌التفاوت مبلغ کالا را می‌توانید با کارت بانکی از طریق درگاه IPG، به صورت نقدی پرداخت کنید.

  • هزینه خدمات و زیرساخت چطور باید پرداخت کنم؟

    در مدل بانک تجارت، تمام کارمزد به صورت یک‌جا و پیش از فعال‌سازی از کاربر دریافت می‌شود. در صورت عدم تخصیص اعتبار به کاربر توسط بانک مبلغ کارمزد به صورت قابل برداشت به کیف پول کاربر منتقل می‌شود. (حداکثر ظرف ۷۲ ساعت کاری)

  • اگر در دوره خرید نتوانم کل اعتبارم را مصرف کنم، چه اتفاقی برای باقی‌مانده اعتبارم میفتد؟

    باقیمانده اعتبار شما بدون کسر کارمزد، حداکثر ۷ روز پس از پایان دوره خرید (۱۸۰+ ۱۸۰روز) در کیف پول اعتباری‌تان در دسترس خواهد بود. از این اعتبار بدون محدودیت زمانی می‌توانید یا برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی، مثل دیجی‌کالا و یا برای استفاده از خدمات دیجی پی (پرداخت قبض، خرید شارژ و ...) استفاده کنید. به‌یاد داشته باشید این اعتبار غیرقابل انتقال به کارت‌های بانکی شماست و با آن نمی‌توانید اقساط خود را پرداخت کنید.

  • اقساطم در مدل بانک تجارت بر چه اساسی صادر می‌شوند؟

    فارغ از میزان سبد خرید، اقساط شما بر اساس مبلغ کل اعتباری که دریافت کرده‌اید صادر می‌شوند.مثلا اگر اعتبار ۳۰ میلیونی دریافت کرده باشید و تنها از ۲۵ میلیون تومان استفاده کنید، طبق قرارداد اقساط شما بر اساس ۳۰ میلیون تومان صادر می‌شود و باقیمانده اعتبارتان بدون کسر کارمزد پس از پایان دوره خرید به کیف پول شما منتقل می‌شود. این مبلغ منتقل شده به کیف پول شما غیرقابل برداشت است و تنها برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی قابل استفاده خواهد بود.

  • اقساطم چه زمانی صادر می‌شوند؟

    پس از فعال شدن کیف پول اعتباری‌تان، ۱۸۰ روز فرصت دارید تا اولین خریدتان را نهایی کند و از روز خرید اول‌تان ۱۸۰ روز دیگر مهلت دارید تا اعتبارتان را مصرف کنید. در مدل بانک تجارت قرارداد کاربر در زمان فعالسازی بسته می‌شود و بنابراین اقساط هم بر اساس میزان اعتبار درخواستی‌ کاربر، یک ماه بعد از تخصیص آن توسط بانک به کاربر (پیش از فعال‌سازی) صادر می‌شود و در اپلیکیشن دیجی‌پی قابل مشاهده‌اند.

  • چه زمانی می‌توانم اقساطم را پرداخت کنم؟

    از زمان نهایی شدن قرارداد، می‌توانید از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی قسط خود را پرداخت کنید (این زمان در پروژه تجارت در حال حاضر بعد از زمان فعالسازی است).

  • چطور اقساطم را پرداخت کنم؟

    در حال حاضر در طرح تجارت تنها روشی که می‌توانید اقساطتان را پرداخت کنید از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی است.

  • چطور می‌توانم برای لغو فرایند ثبت‌نام درخواست بدهم؟

    در تمامی مراحل به‌غیراز مرحله پرداخت هزینه خدمات و زیر ساخت ارسال جهت تایید بانک، با به‌روزرسانی اپلیکیشن یا از طریق نسخه تحت وب آن می‌توانید درخواست لغو خود رو ثبت کنید تا کارشناسان دیجی‌پی بعد از بررسی، لغو فرایند را اجرایی کنند.

  • در صورت داشتن اعتبار فعال با اقساطی باقی‌مانده می‌تواند از طرح دیگری هم اعتبار دریافت کنم؟

    خیر؛‌ اگر وام فعال دارید، نمی‌توانید از طرح دیگری در دیجی‌پی استفاده کنید.

  • آیا برای دریافت اعتبار از طرح تجارت باید به بانک هم مراجعه کنم؟

    خیر؛ کلیه مراحل دریافت اعتبار در طرح تجارت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تنها در صورت بروز مشکلاتی مانند مسدودی حساب و یا مشکلات مرتبط با حساب، برای رفع نقص باید به شعب بانک تجارت مراجعه کنید.

  • برای دریافت اعتبار با تامین مالی بانک تجارت چه نوع ضمانتی باید ارائه کنم؟

    در حال حاضر ثبت‌نام طرح تجارت در تمامی مبالغ با ضمانت چک صیادی بنفش و سفته الکترونیک امکانش‌پذیر است.

  • فرایند دریافت اعتبار از شروع ثبت‌نام تا فعال‌سازی اعتبار چقدر زمان می‌برد؟

    اگر ثبت‌نام با ضمانت چک صیادی باشد، در صورتی که چک ضمانت را به موقع ارسال کنید و اختلالی وجود نداشته باشد، فرایند ثبت‌نام نهایتا یک هفته و در صورتی که ثبت نام با ضمانت سفته الکترونیک باشد و اختلالی وجود نداشته باشد نهایتا ۷۲ساعت کاری زمان می‌برد.

  • logo
    همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مرکز تماس زیترو با شماره021-72509یا 021-91301777 و بخش مشاوره خرید تماس حاصل فرمایید.